Sujet : Important news about website BD&Co Nouveau | De Ben Dijkman Le 13-12-2009 à 22:40 sta |
|
Hello.
The original website of Ben Dijkman &Co (www.reproradio.nl) is no longer available.
I assume the webmaster will cancel our original webaddres to protect for piratery of our name .
Everything that is now to see onn that webaddres are not Ben Dijkman&Co products ,even if it looks a lot like my old website!
I hope all links for my philips repro-products wil be deleted.
I hope to come with a new website soon.
During that time you can order by sendig me an email.
I hope somebody wil translate this message for me into French language.
Best reagrds,
Ben Dijkman
|
|
Sujet : Important news about website BD&Co Nouveau | De Gilbert Le 14-12-2009 à 12:00 sta |
|
Le site de Ben Dijkman & Co ( www.reproradio.nl ) n'est plus accessible. Je pense que le webmaster va annuler notre adresse, pour éviter le piratage du nom. Tout ce qui peut désormais être vu à cet adresse n'a rien à voir avec Ben Dijkman, même si cela ressemble à mon ancien site.
J'espère que tous les liens vers mes produits Philips seront supprimés, et revenir bientot avec un nouveau site. Pendant cette période vous pouvez passer vos commandes par email.
That's done Ben ( I did my best )
Best Regards
|
|
Sujet : Important news about website BD&Co Nouveau | De Ben Dijkman Le 14-12-2009 à 23:00 sta |
|
Thanks a lot Gilbert!
|
|
Sujet : Important news about website BD&Co Nouveau | De Gilbert Le 14-12-2009 à 23:11 sta |
|
You're welcome Ben!
|
|
|